Vuoden voitokkain

Suomen Englanninbulldoggiyhdistys jakaa vuosittain Vuoden voitokkain -palkinnot. Palkinnot jaetaan vuoden voitokkaimmalle bulldoggille, juniorille, veteraanille, pennulle ja kasvattajalle sekä Vuoden jalostusurokselle ja jalostusnartulle sekä vuoden voitokkaimmalle harrastajalle. Vuoden voitokkain bulldoggi-, juniori-, pentu- ja veteraanikilpailuissa myös vastakkaisen sukupuolen parhaat palkitaan. Palkinnot luovutetaan yhdistyksen vuosikokouksessa.

Yleistä tietoa Vuoden voitokkain -kilpailusta

Kilpailuun ilmoitetun bulldoggin omistajan on oltava Suomen Englanninbulldoggiyhdistyksen jäsen ja asuttava Suomessa. Kaikkien kilpailujen kilpailuaika on kalenterivuosi. Kilpailuun voi ilmoittaa vain Suomessa pidettyjen virallisten näyttelyjen ja kokeiden tuloksia.

Vuoden 2023 voitokkain kisa on käynnissä ja koirat tulee ilmoittaa mukaan kilpailuun viimeistään 7.1.2024 mennessä.

Kipailun tarkemmat säännöt sekä ilmoittaumislomake löytyvät yhdistyksen kotisivujen jäsensivuilta

Linkit jäsensivuille

Säännöt ja ilmoituskaavake